zaterdag 9 januari 2016

Mediteren met coach 8, Bodyscan, hoe klinkt dat?


Heb jij ook van die dagen dat niets is zoals gepland?

Er was een dag gereserveerd voor het schrijven aan een project rond agressiebeheersing, dat werd een dag vol opnames en een meditatiesessie geven. Een dag luieren werd vandaag één winkelen en shoppen.
Een onverwachte sessie mèt ontspanning en verrassing!

Lois en ik zagen elkaar niet, maar onze fietsen zich wel onder het afdakje van het AZ

Eigenlijk waren de dingen die in de plaats kwamen best oké - beide dingen volgden mijn passie voor coachen en zorgen voor mijn gezin - maar van het geplande kwam niks in huis.
Ik ben zo flexibel al een ander, het is gewoon heel menselijk om jouw eigen planning te willen volgen, en die niet te zien veranderen door anderen. Niemand word graag geleefd.

Op het moment zelf kan je er niks aan doen, je gaat best mee met de maalstroom. Nadien kun je herplannen, en betekenis vinden in hetgeen gebeurde door even afstand te nemen.

Jouw coach Clark Kent geeft je hier de klankopname van een bodyscan door Edel Maex.
Op deze manier geeft hij training, en de cd-map waar ik gisteren over blogde bevat zulke stemopnames.

Maandag gaan we samen 40 dagen aan de slag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten